בושה בושה
נסיעות

התנהלות לא-ראויה  של סוכנות נסיעות, מעצבנת - מכעיסה. נסיעות לחו"ל למטרות  טיול או נופש, הם תענוג של ממש, אך לפעמים, כשאנו  נתקלים בסוכנות נסיעות שאתה הלקוח, לא  כל-כך, מעניין אותם, צריך לשמור על  קור-רוח ולא להתעצבן.  איך להימנע ולהיזהר  ממוקשים ולדעת איך לצאת מאותן בעיות אם נתקלים בהם.

על :

 

 

 

במקרה של נסיעה לחו"ל, לא לשכוח לעשות מוקדם ככל שניתן, ביטוח מיוחד, הקרוי, ביטוח נסיעות לחו"ל. ראה:
ביטוח נסיעות לחו"ל

 

 

סוכנות נסיעות או רכישה ישירה באמצעות האינטרנט

האם בעידן התקשורת המודרני וקיום אינטרנט כמעט בכל בית, אנו זקוקים לשירותי סוכן נסיעות -   מדוע אנחנו פונים אל סוכנות נסיעות כדי לרכוש כרטיס טיסה או להזמין בית-מלון, מה חובותיה של סוכנות נסיעות העושה מלאכתה כראוי, מה  ניתן לצפות ומה הכשלים אותם חווינו ביחסים שלנו עם סוכנויות נסיעות שונות.

 

יש כיום נגישות באמצעות האינטרנט, למספר רב, כמעט אין סופי של אתרים המציעים כרטיסי טיסה או בתי-מלון, או חבילות משולבות הכוללות טיסה, בתי מלון, העברות או טיולים מאורגנים במתכונת כזו או אחרת.

דווקא שפע המידע האין-סופי, או המקשה על מלאכת החיפוש וההחלטה, אצל מי לרכוש את כרטיס הטיסה, או בית המלון, חברת התעופה, המחיר, המועד, איזה כרטיס לרכוש ועוד שאלות רבות, שכדאי להיות מוכנים להם מראש.  הכנת נסיעה ורכישת כרטיסי טיסה באמצעות האינטרנט אפשרי, אך היא כרוכה בהשקעת זמן רב ובכאב ראש.

אחד השיקולים החשובים בפנייה אל סוכן נסיעות, הנו הידע שלו, הגישה שלו למקורות מידע טובים, הטיפול המקצועי שלו בעריכת העסקה, הדאגה כביכול לך הלקוח - הנוסע  ומציאת פתרונות  מתאימים במקרה של תקלות בלתי צפויות, שהוא סוכן הנסיעות, ידע לתת להם מענה וכושר המיקוח שלו, מול חברת התעופה או הסיטונאי המשווק בתי-מלון יהיה יותר גדול.

לרוב, אם אתה מרוצה מהשירות שנותנת לך סוכנות הנסיעות ועובדיה, אתה שוב וחוזר  אליה. המבחן האמיתי הנו איך מתנהגת סוכנות הנסיעות, במקרה של תקלה.

לדאבון לב, הניסיון האישי שלנו, לא תמיד היה טוב. נסענו  לחו"ל, פעמים רבות. לעתים, הזמנו את כרטיסי הטיסה או את בתי המלון ישירות באמצעות האינטרנט. לרוב, העדפנו לעשות זאת, באמצעות סוכנות נסיעות. לרוב הצלחנו, השרות היה בסדר, ולא היו תקלות לא צפויות.

היו מספר מקרים, אותם הבאנו בפניכם, בהם המציאות הייתה אחרת, בה תהינו, כיצד סוכנויות נסיעות כאלה, שורדות בשוק התחרותי.

10.6.10 ביטול טיול בשל  אירוע בריאותי - איך פעלו סוכנויות נסיעות שונות- פלמונית מול דיזנהויז

  • (לאחר 4 שנים, ובעקבות בקשת מנהל סוכנות הנסיעות להוריד את הפוסט אודתם, ונוכח העובדה שהם הפנימו את הלקח  והחזיר לי חלק ארי מהסכם שהפסדתי, החלטתי ב - 20.5.14 למחוק את שמם מהאתר ולכנותם - 'פלונית'.

 

לקראת עונת האביב וקיץ 2010, תכננו והזמנו  אני ורעייתי,  במהלך החורף,  כרטיסים לשני יעדים, אותם ביצענו בשתי סוכנויות נסיעות שונות.

חבילה לספרד-ברצלונה - 4 טיסה וארבע לילות, באמצעות סוכנות נסיעות פלמונית

טיול לאי הצפוני איסלנד, יחד עם קבוצת חברים, באמצעות סוכנות הנסיעות, דיזנהאוז, תל-אביב.

לפתע, בלא שום רקע, קבלתי התקף חמור של כיס המרה. אושפזתי מספר ימים ונקבע לי תור לניתוח. האפשרות כי אוכל לנסוע ירדה מהפרק. נאלצנו לבטל את הטיסות ובתי המלון, מטעמים מוצדקים, מה שמכונה סיכול לא צפוי.  האירוע היה זמן מספיק לפני הטיסות וכל שביקשנו היה את כספנו בחזרה.

איזה הבדל היה בין הטיפול של סוכנות הנסיעה  שעדיין לא הסתיים, לבין הטיפול של סוכנות הנסיעות דיזנהאוז.

לקרוא ולא להאמין  - התנהלות סוכנות נסיעות פלמונית, בכל הקשור לענין קנס ביטול הטיסה לעיר ברצלונה, זקוקה לתיקון ושיפור. סוכנות נסיעות  מוכרת חבילה  טיסה ומלון בקלות, אך מזניחה אותך בעת מצוקה 6-10

 

לאחר מכתבים ושיחות, דומה שאצל  חברת נסיעות פלמונית סנטורס הפנימו את הדברים.  בינתיים ב - 21.7.10  העבירוה לי  פלמונית , 5,000.0 ש"ח, תוך הבטחה שהם יעשו ככל שבידם לשכנע את סיטונאי הנסיעות, חברת קווי חופשה, להחזיר לנו סכום נוסף.

 

6.4.09 אופיר טורס, וחברת התעופה אל-על, התנהלות לא ראויה לעניין ביטול כרטיס.
אין  סנונית אחת מעידה על בוא האביב, אך יש במקרה אחד,  ללמד משהו,  על דרך התנהלות חברה כלפי ציבור לקוחותיה. חברת אופיר-טורס, התבררה כמי שנוהגת באופן לא מקצועי  דיו ואילו חברת אל-על,  נמצאה, כחברה חמדנית, מסורבלת וחסרת גמישות. ככה לא מצליחים בעסקים !

לקריאה הקש:   ביטול כרטיס טיסה: אופיר טורס,  אל-על

 

בעוד  חברת אל-על מעודדת לרכישה מוקדמת של כרטיסים, לא כל המקדים זוכה.

אל על, מדיניות  מחירים מוטעית ומכעיסה,   מאי ‏2006

 

 

 

 

 

title Filter     מספר מאמרים 
# כותרת מאמר
1 30.5.10 ביטול חבילה לברצלונה - איך פעל משרד הנסיעות
2 10.6.10 סיכול נסיעה מפאת מחלה, איך הגיבו סוכנויות נסיעות - דיזנהאוז מול פלמונית
3 20.5.10 רכבת ישראל לא עצרה בתחנה
4 8.4.09 אופיר טורס, חברת התעופה אל-על, התנהלות צרכנית פגומה
 

השלטון - שלוחותיו

רשויות מקומיות

buy prosoft data rescue ii 
purchase powerpoint for mac 
photoshop cost 
http://www.flyrnai.org/dbimg/R...r-students 
download outlook 2011 
generique viagra belgique acheter du cialis en ligne offerte viagra cialis generique canada compra viagra online
over the counter sildenafil citrate cialis prescribing information levitra from certified pharmacy generic viagra soft tabs levitra vardenafil oral jelly
viagra professional 100 mg 100mg kamagra sildenafil generic viagra what is the drug viagra tadalafil generic uk